کسب و کارهای نوین


کوپن تخفیف 50 درصدی

+ ده قانون برای کمپین های تبلیغاتی پیام کوتاه جهت کسب نتایج بهتر - بخش پایانی

 

6-    بازخوردها را بر اساس هر ارسال پایش کنید.

برای سنجش ارزش محتوای ارسالی، نرخ تحویل هر پیامک و بازخوردهای مرتبط با هر کمپین را محاسبه کنید. داده ها را در یک صفحه گسترده مانند اکسل یا نرم افزار های مشابه مقایسه نموده و از نتایج بدست آمده می یابید که متن های ارسالی چقدر توانسته بالاتر و پائین تر از حدود میانگین بازخوردها را شکل دهد. 

 

 

...
ادامه مطلب
نویسنده : zadbakhsh ; ساعت ۱:٥٦ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/٧/٩
    پيام هاي ديگران()   لینک

کوپن تخفیف 50 درصدی

+ ده قانون برای کمپین های تبلیغاتی پیام کوتاه جهت کسب نتایج بهتر - بخش آغازین

 

مشتریان امروزه موبایل ها هستند. آنها همیشه در حال حرکت بوده، و به انواع مختلفی در حال ارسال و دریافت پیام می باشند. به عنوان یک بازاریاب، شما می توانید با انتظارات رو به رشد و مختلف مشتریان خود، در حال مطالعه  این قوانین آشنا شوید. این اصول، زیر بنای محکمی در رابطه با چگونگی برخورد راحت و مناسب با مشترکان تلفن همراه و استفاده کنندگان SMS می باشد.

1-    بوسیله "اختلال مثبت" ارزشی فراتر و بیشتر از تصور فراهم کنید.

ارسال پیامک را فقط جهت پیشنهاد های بسیار منحصر به فرد خود انجام دهید تا حسی منحصر به فرد را به مشتریان خود القاء کنید. از ارسال مدام محتوای پیامهایی بپرهیزید که اطلاعات و پیشنهادهایی به مشتریان شما می دهند که از طریق وب سایت، آگهی ها و ایمیل های شما قابل دریافت است. مشتریان شما به شدت به تلفن همراه خود وابسته هستند و پیامک ها ورود به دایره خصوصی آنهاست. اگر به شما اجازه می دهند که وارد شوید، این عمل را برایشان ارزشمند کنید.

...
ادامه مطلب
نویسنده : zadbakhsh ; ساعت ۱۱:۳٧ ‎ق.ظ ; ۱۳٩۳/٧/٧