کسب و کارهای نوین


کوپن تخفیف 50 درصدی

+ ۷۵راز برای شروع یک کسب و کار - گام ششم

درها را به روی کسب و کار خود بازکنید و از آن پس تمامی دنیا را صدف خود خواهید دید! آیا صحیح است که روی یک بازار خاص متمرکز شوید و از قسمت های دیگر بازار که می توانستید در آنها تجارت کنید، صرفه نظر کنید؟
لیندا کمپبل می گوید: " یک مشکل بزرگ برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک این است که آنها به هرکسی که از آنها خرید کند، بسیار نیازمندند. آنها قدم بعدی را برنمی دارند و از خود نمی پرسند که باید با چه کسی تجارت کنند."
هدف قراردادن یک دورنمای مناسب می تواند تفاوت بین پیروزی و شکست را معنی کند. قبل از اینکه شروع به وسعت دادن به دسترسی تان برای ساخت پایگاه خریداران کنید، این نکات را از نظر بگذرانید:
گام ششم - به تصوراتتان اطمینان نکنید.
کمپل می گوید:" گاهی اوقات صاحبان صنایع کوچک تصور می کنند که از خواسته مشتریانشان قبل از انجام تکالیف روزانه مطلعند." اگر می خواهید یک شرکت خدماتی تاسیس کنید و تصور می کنید که فقط لازم است غذای خوب فراهم آورید، اما مشتری شما تمامی مخلفاتی را که هنگام سرویس دهی ارائه می شود، مثل ظروف و چیدمان میز، انتظار داشته باشد، اگر شما قادر به ارائه این خدمات نباشید، کسب و کارتان محکوم به فناست. کمپل می افزاید:" از آنجایی که مشتریان آینده شما هم اکنون از جاهای دیگری خرید می کنند، شما باید از رقبایتان به عنوان ابزاری برای جستجو استفاده کنید. نه فقط از لیست فروش آنها ، بلکه از نحوه خدمات، فروش محصولات و بازاریابی آنها هم یادداشت برداری کنید. کمپل می گوید:" تمام مشتریان شما هم اکنون در حال خرید از افراد دیگر هستند. اینکه آنها چه چیزی و از چه کسی می خرند تمام چیزی است که باید از دیگران بیاموزید."

نویسنده : zadbakhsh ; ساعت ۸:٤۸ ‎ق.ظ ; ۱۳۸٦/٤/٢٤
تگ ها:
    پيام هاي ديگران()   لینک