کسب و کارهای نوین


کوپن تخفیف 50 درصدی

+ نظرات در مورد گام نهم - گرانی هايی ارزان

برای مطالعه یک بازار می توان از روشهای مختلفی استفاده نمود. مشاوره از گروههای مطالعه بازار، تهیه پرسشنامه های موضوعی و مصاحبه رو در رو و ....،‌ اینکه کدامیک را شما برمی گزینید، بستگی به نوع،‌ میزان و محدوده فعالیت کسب وکار شما و مهمتر از آن استراتژی که برای کسب و کار خود اندیشیده اید و زمان اختصاص یافته به این فعالیت می باشد. همچنانکه در گام نهم ذکر شد،‌ اینترنت منبع جامع و کاملی از اطلاعات در زمینه های مختلف است که با تقریبی نسبی می توانید مطالب مفیدی هم در زمینه کاری خود و هم در مورد محدوده بازار و رقبای خود کسب کنید. بعلاوه هزینه ای که در این روش پرداخت می گردد، مطمئنا از روشهای دیگر بسیار کمتر است. البته باید توجه داشته باشید اگر می خواهید دقت محاسبات خود را با تقریب خوب بالا ببرید، باید مجموعه ای از این روشها را استفاده نمایید. از سایتهای مناسب جهت جستجو می توان به چند مورد زیر اشاره نمود:
http://www.google.com/
http://www.yahoo.com/
http://www.ask.com/
http://www.snap.com/
و حتی سایتهای جستجوی فارسی مانند:
http://www.dahio.com/
http://www.rismoon.com/
http://www.link.ir/
شما می توانید با معرفی وب سایت خود در این سایتها که به راحتی و بدون هزینه ای خاص قابل انجام است، به تبلیغات محصولات و خدمات خود نیز بپردازید. بسیاری از شرکت ها با ارائه همین راهکارهایی که شما به راحتی و بدون پرداخت هزینه و فقط با حوصله و تمرکز می توانید به آن برسید، از شما هزینه های بالایی را دریافت می کنند. خب، برای شروع،‌ شما کدام راه را انتخاب می کنید؟

نویسنده : zadbakhsh ; ساعت ۱٢:٢٠ ‎ق.ظ ; ۱۳۸٦/٧/٢٧
تگ ها:
    پيام هاي ديگران()   لینک