کسب و کارهای نوین


کوپن تخفیف 50 درصدی

+ ۷۵راز برای شروع یک کسب و کار - گام يازدهم

در این قسمت خواهید دید که چگونه دقت لازم را مبذول دارید.
هر کسب و کاری احتیاج به یک اسم دارد و انتخاب یک اسم خوشایند و به یادماندنی، نام این بازی است. اما استخدام یک بنگاه نام گذاری یا آژانس تبلیغاتی می تواند تا هزاران دلار خرج داشته باشد. اینکه نام شرکتتان را خودتان انتخاب کنید امری کاملا عملی و ممکن است فقط باید روش انجام آن را بدانید. با یک خودکار و کاغذ شروع کنید.
گوشتان را روی تمام چیزهایی که در اطرافتان رخ می دهد متمرکز کنید. مارسیا رادکین می گوید:" شما به یک چک لیست احتیاج دارید." در زیر یک چک لیست برای غلبه در این بازی مهیا شده است:
گام یازدهم - به بازاریابی بیاندیشید.
در ابتدا در مورد تبلیغاتی تصمیم بگیرید که نود و پنج درصد تجارتتان را هدایت خواهد کرد. آیا به تبلیغات چاپ شده متکی خواهید بود یا به تبلیغات کلامی، اینترنت، آگهی های دفاتر تلفن، رادیو و یا ترکیبی از آنها؟ بسته به پاسخ های شما به این سوالات، معیارهای شخصی اهمیت می یابند.
کلمات هم آوا و تکراری، کلماتی از زبانهای بیگانه و دامنه هایی با اسامی دارای خط فاصله در وب سایت ها و تبلیغات رادیویی محکوم به فنا هستند چرا که در اینجا نحوه نگارش و بیان ساده کلمات ضروری است. اگر تبلیغات شما به آگهی های دفاتر تلفن خلاصه شود، یک حقه قدیمی این است که نام شرکتتان با حروف ابتدایی الفبا آغاز شود. تا نامتان در بخش ابتدایی دفاتر به چاپ برسد. اما همه نمی توانند یک نام مشترک داشته باشند. پس خلاقیت خود را به کار بیاندازید.

نویسنده : zadbakhsh ; ساعت ۸:٤٧ ‎ق.ظ ; ۱۳۸٦/٩/۱
تگ ها:
    پيام هاي ديگران()   لینک