کسب و کارهای نوین


کوپن تخفیف 50 درصدی

+ ده قانون برای کمپین های تبلیغاتی پیام کوتاه جهت کسب نتایج بهتر - بخش پایانی

 

6-    بازخوردها را بر اساس هر ارسال پایش کنید.

برای سنجش ارزش محتوای ارسالی، نرخ تحویل هر پیامک و بازخوردهای مرتبط با هر کمپین را محاسبه کنید. داده ها را در یک صفحه گسترده مانند اکسل یا نرم افزار های مشابه مقایسه نموده و از نتایج بدست آمده می یابید که متن های ارسالی چقدر توانسته بالاتر و پائین تر از حدود میانگین بازخوردها را شکل دهد. 

 

 


7-    ماشه خود را آماده شلیک کنید.

تا هنگامی که نمی توانید پیامک تاییدیه ثبت شماره در سایت و یا فروشگاه ارسال کنید، شماره های مشتریانتان را جمع آوری نکنید. اگر پیغام خوش آمد گویی شما هفته ها و یا ماهها بعد به آنها برسد، مشتری شما شاید دیگر علاقه مند به دریافت آن  نباشد و شما بخش مهم و بالقوه توجه آنها را از دست داده اید.

8-    اطلاعات مهم را هنگام ثبت نام در سایت جمع آوری کنید.

هنگام ثبت نام در سایت خود، تمامی اطلاعات مهم و بحرانی و اجازه ارسال پیامک و ایمیل را دریافت کنید. حتی اطلاعات زمانی و کد شهر و ... همانطور که در گامهای 3 و 4 گفته شد. در حد فاصل بروز رسانی های وب سایت، شاید نیاز باشد که دوباره مجوز دریافت ارسال پیامک و ایمیل را از مشتریان خود اخذ کنید.

9-    در نظر بگیرید که همه کمپین شما به موبایل ختم شود.

هنگام برنامه ریزی کمپین های خود، مطمئن شوید که مشتریان شما طبق برنامه نیاز ندارند بازخوردی خارج از موبایل انجام دهند. به مشتریان خود محتوایی ارسال نکنید که نیاز به پرینت، یا بازنمودن ایمیل جهت پاسخ داشته باشد. اگر نیاز به جمع آوری اطلاعات تفصیلی دارید، از وب سایت و یا شبکه های اجتماعی استفاده نمایید تا اطلاعات دقیق و جامعی را گرد آوری کنید.

10-    بهترین محتوی را با همفکری مهیا کنید.

ببینید دپارتمان های دیگر شرکت شما چگونه توسعه پیدا می کنند و بر اساس آن می توانید بهترین محتوا را برای مشتریان خود ارائه نمایید: مانند یک رویداد جدید، یک فرصت VIPو... همچنین یک تمجید و مزایای اضافی به همکاران سبب می شود انبوهی از محتوی خوب از نمونه پیامک های دریافتی آنان داشته باشید.

این هم هدیه من به شما:

11-    تا آنجا که می توانید شماره ارسالی کوتاه باشد.

بسیاری از بازاریاب ها از شماره های ارسالی مشترک استفاده می کنند که نه به خاطر می مانند و نه پیامی دارند. بهتر است که از شماره های اختصاصی استفاده نمایید. مانند شماره مشابه به شماره های تلفن شرکت. و اگر مهیا بود از نام تجاری استفاده نمایید. هرچه شماره ارسالی شما رند تر باشد، بیشتر به خاطر مانده و سبب می گردد که بازخوردهای شما پس از هر کمپین بیشتر گردد. شماره 1212 بسیار ماندگارتر است تا شماره های چهارده رقمی. همچنین پس از مدتی این شماره با نام و برند شرکت شما گره می خورد و آشنا می شود.

شما می خواهید که در کمپین های تبلیغاتی پیامکی خود موفق باشید، این فقط به معنی اضافه نمودن مشتریان جدید به لیست دریافت کنندگان پیام های شما نیست، بلکه به معنی ارسال پیام های اطلاعاتی به آنهاست.

ایجاد کمپین های پیامکی برای شرکت خود فرصت بزرگی نه فقط جهت مشغول نمودن مشتریان با گوشی همراه خود، بلکه به کارگیری بینش خود جهت مقابله با شرکتهای رقیب است. 

 

نویسنده : zadbakhsh ; ساعت ۱:٥٦ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/٧/٩
    پيام هاي ديگران()   لینک