ده قانون برای کمپین های تبلیغاتی پیام کوتاه جهت کسب نتایج بهتر - بخش پایانی

7-    ماشه خود را آماده شلیک کنید.

تا هنگامی که نمی توانید پیامک تاییدیه ثبت شماره در سایت و یا فروشگاه ارسال کنید، شماره های مشتریانتان را جمع آوری نکنید. اگر پیغام خوش آمد گویی شما هفته ها و یا ماهها بعد به آنها برسد، مشتری شما شاید دیگر علاقه مند به دریافت آن  نباشد و شما بخش مهم و بالقوه توجه آنها را از دست داده اید.

8-    اطلاعات مهم را هنگام ثبت نام در سایت جمع آوری کنید.

هنگام ثبت نام در سایت خود، تمامی اطلاعات مهم و بحرانی و اجازه ارسال پیامک و ایمیل را دریافت کنید. حتی اطلاعات زمانی و کد شهر و ... همانطور که در گامهای 3 و 4 گفته شد. در حد فاصل بروز رسانی های وب سایت، شاید نیاز باشد که دوباره مجوز دریافت ارسال پیامک و ایمیل را از مشتریان خود اخذ کنید.

9-    در نظر بگیرید که همه کمپین شما به موبایل ختم شود.

هنگام برنامه ریزی کمپین های خود، مطمئن شوید که مشتریان شما طبق برنامه نیاز ندارند بازخوردی خارج از موبایل انجام دهند. به مشتریان خود محتوایی ارسال نکنید که نیاز به پرینت، یا بازنمودن ایمیل جهت پاسخ داشته باشد. اگر نیاز به جمع آوری اطلاعات تفصیلی دارید، از وب سایت و یا شبکه های اجتماعی استفاده نمایید تا اطلاعات دقیق و جامعی را گرد آوری کنید.

10-    بهترین محتوی را با همفکری مهیا کنید.

ببینید دپارتمان های دیگر شرکت شما چگونه توسعه پیدا می کنند و بر اساس آن می توانید بهترین محتوا را برای مشتریان خود ارائه نمایید: مانند یک رویداد جدید، یک فرصت VIPو... همچنین یک تمجید و مزایای اضافی به همکاران سبب می شود انبوهی از محتوی خوب از نمونه پیامک های دریافتی آنان داشته باشید.

این هم هدیه من به شما:

11-    تا آنجا که می توانید شماره ارسالی کوتاه باشد.

بسیاری از بازاریاب ها از شماره های ارسالی مشترک استفاده می کنند که نه به خاطر می مانند و نه پیامی دارند. بهتر است که از شماره های اختصاصی استفاده نمایید. مانند شماره مشابه به شماره های تلفن شرکت. و اگر مهیا بود از نام تجاری استفاده نمایید. هرچه شماره ارسالی شما رند تر باشد، بیشتر به خاطر مانده و سبب می گردد که بازخوردهای شما پس از هر کمپین بیشتر گردد. شماره 1212 بسیار ماندگارتر است تا شماره های چهارده رقمی. همچنین پس از مدتی این شماره با نام و برند شرکت شما گره می خورد و آشنا می شود.

شما می خواهید که در کمپین های تبلیغاتی پیامکی خود موفق باشید، این فقط به معنی اضافه نمودن مشتریان جدید به لیست دریافت کنندگان پیام های شما نیست، بلکه به معنی ارسال پیام های اطلاعاتی به آنهاست.

ایجاد کمپین های پیامکی برای شرکت خود فرصت بزرگی نه فقط جهت مشغول نمودن مشتریان با گوشی همراه خود، بلکه به کارگیری بینش خود جهت مقابله با شرکتهای رقیب است. 

 

/ 4 نظر / 37 بازدید
تبديل وبلاگ به سايت

سلام دوست عزيز ميدوني تا حالا چند بار کل وبلاگهاي سرويس دهندگان وبلاگ رايگان با کل اطلاعاتشون از بين رفته؟! ولي با داشتن وب سايت اختصاصي هيچ وقت خطر از بين رفتن اطلاعات و نوشته ها شما را تهديد نمي کنه. فقط با 48 هزار تومان ميتوني يه وب سايت اختصاصي با آدرس اختصاصي داشته باشي. هم امکاناتش خيلي خيلي بيشتره ، هم ميتوني ايميل اختصاصي داشته باشي و .... توضيحات بيشتر تو اين صفحه هست: www.blog.webgar.com

<<<<<< hostexhibition.com

با سلام به شما دوست عزيز : از سايت من ديدن کنيد براي شما يک پيشنهاد خوب دارم تبديل و بلاگ شما به سايت دائمي هاستينگ رايگان هديه ما به شما با من در تماس باشين يا هو اي دي host_iran هاست,هاست رايگان,هاستينگ,فروش هاست,خريد هاست,سرور مجازي,وي پي اس ---------------------------------------------------- يک سايت جديد براي اپلود فايل ها و عکس ها بدون محدوديت مي توانيد عضوش بشين و تا يک ترا بايت فضاي رايگان داشته با شيد تازه در ازاي دانلود هر فايلتون هم و يا معرفي زير گروه که عضو ويزه سايت شوند پول در بيارين و تا روزانه 20 دلار در امد داشته باشين .... براي دانلود از لينک هاتون لينک مستقيم تو وبلاگتون بزاريد و کلي امکانات ديگه دوست داشتين حتما به ما سر بزنيد با تشکر[گل] [گل]

کیش لایف

با سلام.وبلاگ زیبا و مفیدی دارید.موفق باشید ارسال روزانه فرصت های شغلی جزیره زیبای کیش www.kishlife.com

آرزو

سلام خوبيد ؟ دو تا مطلب اولتونو خوندم خيلي عالي بود خواستم ازتون تشکر کنم و همينطور ازتون دعوت کنم به سايت منم سر بزنيد و در صورتي که مايل بوديد يک وبلاگ خوب هم در سايت ما بسازيد شما فرد توانايي هستيد باعث افتخار مون هست به جمع کاربران سيستم وبلاگدهي ما بپيونديد ، www.sitearia.ir