بازاریابی بوسیله پیامک SMS Marketing

اگر چه بازاریابی بوسیله پیامک تبلیغاتی، به یک نوع محترمانه تبلیغات تبدیل شد، ولی بعضی از بازاریابان از این کانال به عنوان هرز نگاری استفاده می نمایند. این صنعت با این حال دارای دستور العمل هایی است که از هرزنگاری جلوگیری می نماید و از لیست های شماره تلفن های همراه خریداری شده استفاده می کند. شامل تمارینی که بوسیله انجمن موبایل مارکتینگ اعمال شده و بوسیله وب سایت های تجارت الکترونیکی معتبر مانند texages.com پشتیبانی گردیده است. و یا اینکه صنعت اس ام اس یک رویکرد کلی به سمت ایجاد سیستم هایی داشته باشد که در آن مشترکان نسبت به دریافت پیامک از سازمانهای دلخواه خود رضایت دارند.

 بدلیل هزینه پائین، بازگشت سرمایه بسیار بالا، و انجام پروموشن و به روز رسانی یکجا و مستقیم در جیب مشتریان بالقوه، بازاریابی بر مبنای پیامک، یکی از جدید ترین و سریعترین انواع بازاریابی رو به رشد است. در هزینه مانند ایمیل است، اما از نظر نرخ بازخورد بسیار بالاتر عمل می کند، زیرا بسیاری از کاربران تلفن همراه، آنرا باز کرده و پیام را می بینند.

 تمامی مشاغل می توانند از بازاریابی بر مبنای پیامک منافع خود را پوشش دهند. از خرده فروشان که یک کوپن تخفیف پیشنهاد می دهند تا برند های در سطح ملی که با مشتریان میلیونی درگیر هستند. کاربران تلفن همراه پیامک های متنی را دوست دارند و 95 درصد از پیامک های متنی در پنج دقیقه اول باز می گردد. که این از شبکه های اجتماعی و ایمیل سریعتر است. کلید کار، اجرای صحیح آن جهت ابراز رضایت مشتریان و انگیزه ای جهت پیوستن به شما می باشد.

http://www.samsms.ir/

/ 1 نظر / 27 بازدید
مومن زاده

مرسی ممنون جالب بود